Teljesítményértékelés

Teljesítményértékelés

Kiknek AJÁNLJUK?

A teljesítményértékelés, a teljesítményértékelő beszélgetés jóval több, mint az eredményszámok ellenőrzése. Azoknak a vezetőknek ajánljuk, akik szeretnék a munkatársaikat támogatni, motiválni és sikerességüket, teljesítményüket fejleszteni.

TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉS

MIKOR JAVASOLJUK? 

Abban az esetben ha:

  • a vezető korrekt, motiváló és hatékony visszajelzést szeretne adni a munkatársának az elmúlt időszakkal kapcsolatban
  • a vezető és munkatárs kapcsolata megerősítést igényel a feladatvégzés vagy rendszeres kommunikáció területén
  • a vezető kíváncsi arra, hogyan lehet hatékonyan értékelni a munkatársai teljesítményét
  • a vezető kíváncsi arra, hogy az elvégzett munkán kívül még mi befolyásolja a teljesítményt
  • úgy érzi szívesen tanulna új eszközöket a csapat tagjainak motiválásához
  • úgy érzi szívesen szerezne új eszközöket az értékelő beszélgetések nehézségeinek feloldására 

TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉS tréning

Mi a várható haszna?

1. Tudatosítja a vezetői szerepet az értékelésben

 
2. Megérti, hogy a teljesítmény milyen faktorokból áll össze

 
3. Megérti, hogy mire lehet visszajelzést adni

 
4. Megérti, hogy miként épül fel egy hatékony értékelő megbeszélés

 
5. Visszajelzést kap arról, hogy az Ön által tartott értékelő beszélgetésnek mi az erőssége és hol lehet fejleszteni

 
6. Új technikákat tanul az értékeléshez 

MILYEN TÉMÁKAT DOLGOZUNK FEL?

1. Értékelő beszélgetés folyamata

Praktikus, részletes és hatékony sorvezetőt adunk ahhoz, hogy miként építsünk fel egy értékelő beszélgetést. A tréningen minden résztvevő személyes szerepjátékon keresztül gyakorolhatja be ennek alkalmazását.

2. Vezetői és munkatársi felkészülés a teljesítményértékeléshez

Kulcsfontosságú, hogy az értékelő beszélgetésekre úgy érkezzünk, hogy tudjuk mit akarunk mondani, tudjuk mit akarunk kérdezni. De lényeges tartalmi felkészülés mellett a kapcsolati oldalról is átgondolni kivel is fogunk beszélgetni.

3. Tipikus hibák az értékelő beszélgetéseken

Vannak olyan hibák, amit könnyű elkövetni a legjobb szándék mellett is. Ezekből gyűjtöttük össze a leggyakoribbakat, amiket be is mutatunk, s át is beszéljük természetesen ezek hatékony megoldását.

4. Frusztráció és ellenvetések kezelése

Az értékelés mindig érzelmekkel jár. Kifejezetten akkor nehéz ezeket kezelni, ha a másik fél frusztrált, ideges. Gyakorlatban dolgozzuk át ezeket a kihívásokat és kereünk rájuk közös, egyénre szabott megoldásokat a szerepjátékokon.

5. Tippek a nehéz témák kommunikálásához

Azonosítjuk a moderátor szerepét a csapatok hatékony működésében. Megtanuljuk a teendőit és gyakoroljuk a működtetést.

6. Bizalomépítés az értékelő beszélgetés hatékonyságának növeléséhez

Az értékelőbeszélgetés csak akkor hoz valódi fejlődést és eredményt, ha elég „mély”, bizalmas szinten történik. Ezt azonban a vezetőnek kell kialakítani. Mi megmutatjuk hogyan is lehetséges ez.

7. Az értékelő és értékelt félelmei és azok feloldása, hogy az értékelés valóban élő legyen

Az értékelő beszélgetés mint az értékelt, mind az értékelő részéről rejt félelmeket. Ezeket hozzuk felszínre, és adunk megoldást a kezelésükre.
CRM form will load here

Érdekli a teljesítményértékelés?

Lépjen kapcsolatba munkatársainkkal!

Személyes beszélgetés keretében örömmel segítünk megtalálni és kiválasztani cégének legmegfelelőbb szolgáltatásunkat.

A fejlődés közös érdek.

összes tréning
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Cookie-kat használunk a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, a közösségi média funkcióinak biztosításához és webhely forgalmunk elemzéséhez. Learn more about our cookie policy.
Accept all Decline all Change preferences
Cookies