VÁLTOZÁS SZIMULÁCIÓ 2.0-ról
VÁLTOZÁSMENEDZSMENT "ÉLŐBEN"
Ez a számítógépes szimulációval támogatott táblajáték egy közepes méretű vállalat alkalmazottainak, vevőinek és beszállítóinak egy jelentős szervezeti változásra adott reakcióit modellezi. Az a feladat, hogy be kell vezetni ezt a változást, s ehhez az érdekszereplőket át kell juttatni a kezdeti "sokk" fázisából az "azonosulás" fázisába. Minden szereplőnek megvan a maga személyisége, motivációja, változásokhoz való hozzáállása. Mindezek következtében különbözőképpen reagálnak a játékosok által kiválasztott lépésekre. Tehát alaposan végig kell gondolni, hogy egy adott személy megnyeréséhez milyen út vezet.
A szimuláció a következő fontos szervezetfejlesztési modelleken alapul:
Tanuló szervezetek Rogers féle elfogadási görbe
Szervezetfejlesztés szakaszai
Változással szembeni ellenállás
Változás elfogadásának szakaszai
