VÁLTOZÁS SZIMULÁCIÓ 2.0-ról
VÁLTOZÁSMENEDZSMENT "ÉLŐBEN"
Ez a számítógépes szimulációval támogatott táblajáték egy közepes méretű vállalat alkalmazottainak, vevőinek és beszállítóinak egy jelentős szervezeti változásra adott reakcióit modellezi. Az a feladat, hogy be kell vezetni ezt a változást, s ehhez az érdekszereplőket át kell juttatni a kezdeti "sokk" fázisából az "azonosulás" fázisába. Minden szereplőnek megvan a maga személyisége, motivációja, változásokhoz való hozzáállása. Mindezek következtében különbözőképpen reagálnak a játékosok által kiválasztott lépésekre. Tehát alaposan végig kell gondolni, hogy egy adott személy megnyeréséhez milyen út vezet.
A szimuláció a következő fontos szervezetfejlesztési modelleken alapul:
Tanuló szervezetek Rogers féle elfogadási görbe
Szervezetfejlesztés szakaszai
Változással szembeni ellenállás
Változás elfogadásának szakaszai
A szimuláció után konkrét céges változási projekteket vizsgálunk meg.
Hol tartanak a változási projektben?
A kulcsszereplők melyik érzelmi fázisban vannak?
Hogyan tovább?
Plusz eszközeink a változási folyamatok támogatására
- HÁLÓZATELEMZÉS a véleményvezérek beazonosítására és a változás elfogadottságának mérésére
- PULSE SURVEY a változásban érintettek hangulatának figyelemmel kísérésére
- 360 FELMÉRÉS a fejlesztési igények feltérképezésére
- TELJESÍTMÉNY MENEDZSMENT RENDSZER a változási célok / feladatok kiadására és kiértékelésére